Vyfocení účtenky v mobilní aplikaci
Proces schválení a zpracování účtenky
Žádné papíry, vše digitálně
Digitální archiv účtenek pro případnou kontrolu
Jak agenda Účtenky funguje krok za krokem.
Nahrání účtenky
Pro žádost o proplacení účtenky stačí její vyfocení pomocí mobilní aplikace a následně se nastartuje celý proces schválení.

Předpřipravený formulář
Díky předpřipravenému formuláři obdrží účetní veškeré potřebné údaje k proplacení účtenky, bez zbytečného papírování.

Schválení na jedno kliknutí
Předpřipravené workflow zaručí, že žádost o proplacení účtenky uvidí vždy kompetentní osoby a ke schválení, nebo zamítnutí stačí dvě kliknutí, třeba i z mobilu.

Archivace
Dlouhodobá archivace v digitálním archivu zaručí, že veškeré účtenky budou dohledatelné, kdykoli a během pár vteřin.

Sofa je v dobré společnosti. Přidejte se také.
Připravené agendy pro to, co nejčastěji schvalujete
Jedna aplikace Sofa 4 silné nástroje
Online aplikace Sofa kombinuje digitalizaci nejčastějších firemních agend, elektronické podepisování, digitální archivaci s aktivní péčí o elektronické dokumenty a vše přímo z prostředí Microsoft 365.
Elektronický podpis
Schválenou smlouvu můžete rovnou digitálně podepsat. Už žádné tištění a podepisování.
Chytrý digitální archiv
Workflow a digitální agendy
Rozšíření Microsoft 365
Pro více informací nám neváhejte napsat nebo zavolat
Nechte nám na sebe kontakt. Ozveme se Vám a naše produkty představíme po videohovoru nebo přímo u vás v organizaci. Poradíme, jak je můžete integrovat do organizace.