Sofa. Online aplikace pro úspěšnou digitalizaci firem i úřadů
Řízení dokumentů, datových zpráv i procesů v digitálních agendách s elektronickým podpisem a chytrou archivací přímo v Microsoftu 365. Méně úřadování. Jednoduše. Digitálně.

Sofa zbavuje papíru mnoho úspěšných a inovativních firem
Klíčové funkce Sofa pro bezpapírovou kancelář
Elektronický podpis
Podepisujte elektronicky smlouvy a všechny další dokumenty. K vyzkoušení zdarma.
Digitální archiv
Náš archiv znamená aktivní péči o dokumenty v souladu s právním řádem.
Obsluha datovky
Archivace a odesílání datových zpráv, správa přístupů anebo možnost poslat rovnou do oběhu.
Schvalovací procesy
Interní procesy zvládnete jedním klikem. Dovolená, faktura, home office...
Microsoft 365
Nativní napojení do aplikací Microsoft365 jako je Word. Excel nebo Teams.
Digitalizace HR
Podpis pracovních smluv a HR dokumentů se zaměstnanci. Komplexní řízení HR agend z jediného místa uvolní ruce každému HR manažerovi.
Sofa stojí na sedmi hlavních pilířích
Elektronický podpis
Elektronický podpis pro smlouvy s klienty i interní dokumenty
Nahradí podpisy papírových smluv a dokumentů
Podepisujte smlouvy s klienty na dálku, dokumenty s obchodními partnery i interní směrnice. S právní závazností a váhou ručního podpisu.
Více o podepisování
Archivace
Archivujte s právní závazností. Dokumenty máte mít vždy po ruce.
Nahradí šanony a štosy papírů
Archivace s časovým razítkem a pečetí, se kterými dokument obstojí i po letech u soudu. V archivu s inteligentním vyhledáváním.
Více o archivaci
Schvalovací procesy
Získejte kontrolu nad tím, co se ve firmě schvaluje.
Nahradí papíry pohozené na stole a e‑mailové žádosti o dovolenou
Přijaté faktury, návrhy smluv nebo třeba žádosti o dovolenou. Cokoliv teď schvalujete v papírové nebo e‑mailové podobě můžete mít se Sofa pod kontrolou.
Více o schvalování
Datová schránka v kapse
Jednoduchá obsluha datových schránek s důvěryhodnou archivací.
Nahradí složitou obsluhu datových schránek
Online aplikace Sofa umí bezpečně vyzvedávat i odesílat datovky z datových schránek vaší organizace a to i automatizovaně v předem nastavených časových intervalech. Hlavními výhodami jsou snadné ovládání stejné jako u e‑mailů a procesní agendy pro práci s datovými zprávami.
Více o datových schránkách
Digitalizace HR
Komplexní digitalizace personální agendy
Nahradí komplikovaný proces náboru a onboardingu, podepisování a archivaci dokumentů v papírové podobě.
HR Point digitalizuje celou personální agendu od onboardingu až po offboarding včetně využití elektronického podpisu, digitálního archivu a online schvalování interních požadavků. Vše je nativně integrováno do aplikace Teams. Ušetřete svému HR i zaměstnancům hromadu času.
Více o HR Pointu
ověřování dokumentů podle eidas
Ověřte si platnost dokumentů - podpisy, pečetě, razítka.
Ověřování podpisů, identifikace certifikátů a pečetí.
Posílá vám protistrana dokument, který obsahuje elektronický podpis a vy si chcete ověřit jeho platnost? Díky této funkci jednoduše dokument nahrajete a Sofa vám platnost ověří.
Více o ověřování
OPTIMALIZACE PRO MOBILNÍ TELEFONY
Sofa si rozumí s mobilními telefony
Administrativu můžete pohodlně řešit doopravdy kdekoliv
Mobilní verze aplikace Sofa je plně přizpůsobená požadavkům na vyřizování administrativy kdekoliv. Dolní lišta zajistí pohodlné ovládání, kde najdete všechny klíčové funkce. Tak proč si neušetřit čas a nevyřešit si administrativu třeba při čekání ve frontě?

Videoukázka aplikace Sofa

Využijte propojení Sofa s dalšími firemními aplikacemi
Sofa jako samostatná aplikace
Využívejte Sofa jako webovou aplikaci dostupnou odkudkoliv
Ve spojení s Microsoft 365
API rozhraní a SDK
Online představení Sofa ve 30 minutách
Zaujala Vás Sofa? Během 30 minut vám ji náš Sofa specialista Aleš Wild představí a zodpoví vám i ty nejzapeklitější dotazy.
O naše zkušenosti se dělíme
Jak na digitální archivaci dle platné legislativy?
22. 02. 2024
00:43:25
Přednášející:

Jak pomůže změna pracovního zákona v digitalizaci HR?
23. 11. 2023
00:52:23
Přednášející:

Jak využít digitální archiv a zbavit se šanonů?
28. 02. 2023
00:58:16
Přednášející:

Více o aplikaci Sofa
Podívejte se na nejčastější otázky klientů nebo si aplikaci Sofa rovnou na 30 dnů zdarma vyzkoušejte.
Pro více informací nám neváhejte napsat nebo zavolat
Nechte nám na sebe kontakt. Ozveme se Vám a naše produkty představíme po videohovoru nebo přímo u vás v organizaci. Poradíme, jak je můžete integrovat do organizace.