Dobře nastavené workflow ušetří 50 % času zpracování
Evidence a schvalování faktur
Schvalujte faktury k proplacení, ať jste kdekoliv
Pořádek v dokumentech, už žádné faktury na stole nebo v e‑mailu
Vyhledání přijaté faktury v archivu během pár vteřin
Reporty na pár kliknutí
Jak agenda Faktury funguje krok za krokem.
Přijetí dokladů ke zpracování
Přijatou fakturu zaevidujte včetně všech důležitých údajů a poté jednoduše předejte na požadovanou osobu a střediska.

Schválení dokladů
Notifikace vás sama upozorní na požadavek ke schválení a vy můžete fakturu schválit odkudkoliv.

Kontrola a evidence
Účetní oddělení ověří schválenou fakturu a ihned ji může zaevidovat. Zpětně budete mít vždy přehled o způsobu schválení.

Archivace dokladů
Archiv se postará za vás o dlouhodobou archivaci s využitím pečetě a časového razítka. Vaše faktury budou snadno dohledatelné a zajištěny v souladu s legislativou EU a ČR.

Sofa je v dobré společnosti. Přidejte se také.
Připravené agendy pro to, co nejčastěji schvalujete
Pro více informací nám neváhejte napsat nebo zavolat
Nechte nám na sebe kontakt. Ozveme se Vám a naše produkty představíme po videohovoru nebo přímo u vás v organizaci. Poradíme, jak je můžete integrovat do organizace.