Integrace do Microsoft 365
Podepisujte, posílejte ke schválení a archivujte rovnou z Microsoft 365
75% firem dnes používá aplikace Office 365 od společnosti Microsoft. V těchto aplikacích vzniká většina dokumentů, které jsou základem firemních procesů. Proto naše služby nativně integrujeme přímo do aplikací Microsoft. To vám umožní elektronicky podepisovat a zahajovat procesy přímo v aplikacích, které všichni velmi dobře znají.
Funkce integrované přímo v rozhraní nástrojů Microsoft 365

Vytvářejte dokumenty přímo v prostředí Office365 a podepište je nebo odešlete na schválení

Elektronicky podepisujte dokumenty které vám přijdou e-mailem rovnou v Outlooku

Odesílejte dokumenty k archivaci přímo z Wordu, Excelu nebo SharePointu
Word a excel
Elektronický podpis ve Wordu či Excelu
Většina smluv a textových dokumentů je dnes vytvořeno v aplikaci Word. Náš elektronický podpis je tedy pro vaše pohodlí nativně integrován také do aplikací Office 365. To znamená, že smlouvu, kterou v aplikaci Word vytvoříte, můžete také přímo v aplikaci rovnou elektronicky podepsat, poslat ke schválení a podpisu nadřízenému či k podpisu rovnou protistraně.
Outlook
Podepisujte rovnou v Outlooku
Dokument, který obdržíte mailem do aplikace Outlook, ať už se jedná o objednávku, smlouvu či prohlášení, můžete bez problémů elektronicky podepsat přímo v aplikaci Outlook bez toho, aniž byste museli přílohu stahovat, ukládat ji a poté ještě nahrávat do podpisové aplikace.
Každý dokument je perfektně konvertován do PDF/A a archivován.
Vše s perfektní konverzí do PDF/a a uložením dokumentu do důvěryhodného archivu, který se postará o to, aby všechny vaše dokumenty a podpisy na nich byly stále platné a navíc je vždy díky metadatům vyhledáte během několika sekundVíce o důvěryhodném digitálním archivu
Distribuce dokumentů
Distribuce dokumentů z prostředí M365
Veškeré dokumenty, které v aplikacích Office 365 vytvoříte, můžete také rovnou poslat do schvalovacího workflow přímo z lišty aplikace. Schvalovací proces si můžete vytvářet sami, nebo můžete využít předem navržené schvalovací cesty, které pro vás velmi rádi nastavíme. Odesílat dokumenty můžete i prostřednictvím datové zprávy klientovi či na úřad. O jejich odeslání zažádáte přímo z lišty aplikací M365. Vaše žádost bude automaticky i s dokumentem předána kompetentnímu pracovníkovi ve vaší firmě, který to na jedno kliknutí schválí a potvrdí odeslání datové zprávy.
Archivace
Archivace dokumentů
Podepsané dokumenty jsou bezpečně archivovány. Každý takový archivovaný dokument je opatřen kvalifikovanou pečetí a časovým razítkem s automatickým obnovením a má dlouhodobý právní účinek s ověřitelností platnosti elektronického podpisu a pečetě ve všech členských státech EU. Každý dokument navíc vyhledáte díky správným metadatům vždy během několika sekund.
Umělá inteligence
Se správným a bleskovým nastavením metadat vám pomůže AI
Pro fulltextové vyhledávání v dokumentech je nasazená technologie Azure Cognitive Search s dalším rozvojem nad Azure AI pro analýzu nestrukturovaných dokumentů s automatickým generováním metadat do agend ve smluvních vztazích, kde odpadá otravné ruční vyplňování hlaviček ve formulářích agend s možností automatizace procesů v administrativě.
Pohled na data
Využijte Power BI, Power Automate, SharePoint Online a mějte přehled
Chcete mít pohled na data, který vám opravdu něco řekne? Návrh vlastních sestav a reportů nad daty agend Sofa zpřístupní admin Office.com v prostředí Power BI typicky pro flexibilní vytváření sestav na míru individuálním potřebám managementu. Power Automate umožňuje automatizaci procesů v prostředí aplikací Microsoft 365. Pro implementaci jsou připravené základní šablony agend jako žádost o home office nebo žádost o proplacení účtenek přímo ze Smartphone, prostě otravné agendy, co berou hodně času a spoustu papíru.
Vytvářejte vlastní automatizované procesy
Zjednodušte si procesy pomocí digitálního workflow. Sofa nabízí konektory pro využití Microsoftu 365 Power Automation.
Chcete poradit s možnostmi integrace do Microsoft 365?
Využijte možnost on-line konzultace s naším odborníkem přes aplikaci Teams. Stačí si zde zarezervovat termín. Vše Vám rádi vysvětlíme a pomůžeme vybrat nejvýhodnější řešení. Nebo nám zašlete váš dotaz přes kontaktní formulář a my se vám ozveme.
Pro více informací nám neváhejte napsat nebo zavolat
Nechte nám na sebe kontakt. Ozveme se Vám a naše produkty představíme po videohovoru nebo přímo u vás v organizaci. Poradíme, jak je můžete integrovat do organizace.