Integrujte elektronický archiv
Integrace důvěryhodného archivu
Důvěryhodný archiv přináší aktivní péči o elektronicky podepsané dokumenty, čímž zajišťuje jejich dlouhodobou platnost a ověřitelnost elektronických podpisů.S námi můžete uchovávat dokumenty v důvěryhodném archivu přímo ve vaší infrastruktuře prostřednictvím prověřené serverové aplikace, nebo s využitím moderní cloudové aplikace postavené na technologiích a infrastruktuře Microsoft Azure.

Proč integrovat důvěryhodný archiv od 602jky
Dlouhodobá právní jistota a bezpečnost
Snadná integrace a automatizace archivace
Inteligentní správa dokumentů s využitím AI
On-premise i cloud řešení
Podepisování smluv jsme díky aplikaci Sofa zkrátili z týdnů na pouhé hodiny. Vše ve 100% souladu s českou i evropskou legislativou.
Jan Pína
Financial Accounting Manager McDonald´s CZ/SK
Rozdíl je v aktivní péči
Běžné úložiště s pasivní péčí dokument sice uchová, ale nezajistí nezbytnou údržbu, například nepohlídá platnost podpisů na uzavřených smlouvách. Naše technologie využívají tzv. aktivní archivní péči, která za vás hlídá skartační lhůty a automaticky udržuje podpisy na každém jednotlivém dokumentu v platnosti.
Dlouhodobé uchování
zabezpečení časovým zámkemzaznamenávání aktivity dokumentůautomatická kontrola dokumentů
V souladu s legislativou
dle pravidel eIDASplnohodnotná náhrada papírových dokumentůpřipraveno na audit
Pravidla skartace
hlídání životnosti dokumentueditovatelný řádřízený a auditovatelný proces vyřazení dokumentu z archivu
Archiv s právní váhou
Dlouhodobá právní jistota a bezpečnost
Právě díky aktivní péči o elektronicky podepsané dokumenty zajišťujete jejich dlouhodobou platnost a ověřitelnost podpisů. Dokumenty jsou kdykoliv zpětně ověřitelné, což poskytuje maximální právní jistotu při kontrolách nebo auditech. Jednak díky tomu obstojí při právních sporech i po letech, a také splníte legislativní pravidla pro archivaci specifických typů dokumentů jako třeba mzdové listy.
Snadná integrace
Snadná integrace a automatizace archivace
Díky prověřenému API se archiv snadno propojí s ERP systémy, spisovými službami nebo Microsoft 365 a SharePointem. Automatizovaný proces archivace minimalizuje manuální zásahy a zvyšuje efektivitu. Archiv díky zdokumentovanému API můžete napojit na jakýkoliv stávající podnikový systém.
Zdokumentované API pro práci s dokumenty
REST API
SOAP API
GraphQL
Embedded API
.NET API
Vždy získáte expertní podporu od našeho vývojového týmu a testovací prostředí pro odladění integrace.
Vyhledávání a práce s dokumenty
Inteligentní správa dokumentů s využitím AI
Pokročilá umělá inteligence umožňuje automatické extrahování důležitých metadat a klíčových informací ze smluv a dokumentů. AI může například identifikovat smluvní strany, částky, rizika či specifické podmínky, připravit jejich souhrn a umožnit podle takto extrahovaných dat vyhledávat dokumenty v archivu.Chcete o využití AI v archivu vědět více?
Ozvěte se námAplikace v cloudu nebo plně ve vašem perimetru.
Aplikace v cloudu
Důvěryhodný archiv v cloudu nabízí vysokou dostupnost, škálovatelnost a bezstarostný provoz bez nutnosti správy vlastní infrastruktury. Díky automatickým aktualizacím a zálohování máte vždy k dispozici nejnovější verzi a maximální bezpečnost.
Provoz on-premise
Archiv v on-premise prostředí poskytuje plnou kontrolu nad daty a jejich správou, což je ideální pro organizace s přísnými bezpečnostními požadavky. Řešení lze přizpůsobit interním IT systémům a provozovat v rámci vlastní infrastruktury bez závislosti na externích poskytovatelích.
S výběrem ideálního řešení vám rádi pomůžemeOzvěte se nám
Partnerství s odborníky
Více než 30 let zkušeností s digitalizací firem
Pomůžeme vám s mapováním procesů a případně poradíme, jak je zjednodušit. Vše pak nastavíme přesně podle vašich potřeb. Získáte tím nástroj, který vám ušetří spoustu času i peněz.
Chcete poradit s výběrem řešení?
Využijte možnost on-line konzultace s naším odborníkem přes aplikaci Teams. Stačí si zde zarezervovat termín. Vše Vám rádi vysvětlíme a pomůžeme vybrat nejvýhodnější řešení. Nebo nám zašlete váš dotaz přes kontaktní formulář a my se vám ozveme.
Pro více informací nám neváhejte napsat nebo zavolat
Nechte nám na sebe kontakt. Ozveme se Vám a naše produkty představíme po videohovoru nebo přímo u vás v organizaci. Poradíme, jak je můžete integrovat do organizace.