Integrace služeb
Integrace do podnikových systémů a portálů
Usnadněte si práci s dokumenty díky snadné integraci služeb Software602 do vašich podnikových systémů. Naše řešení pro elektronické podepisování, důvěryhodnou archivaci a automatizaci dokumentů se bezproblémově propojí s ERP, CRM, DMS i dalšími aplikacemi. Díky prověřenému API a hotovým konektorům získáte efektivnější a bezpečnější digitální procesy.
Pro koho jsou integrační služby určeny
Jsem integrátor enterprise a portálových řešení
Integrujete do firem SAP, Helios, JOBku či jiný velký vnitropodnikový systém? Zjistěte o co vše můžete se Software602 své integrační projekty obohatit.
Vyvíjím vlastní vnitropodnikový systém
Chcete svým zákazníkům nabídnout možnosti elektronického podpisu, archivace a práce s dokumenty? Zjistěte co vašemu produktu mohou služby Software602 přinést.
Vyvíjím řešení pro veřejnou správu
Ať už se jedná o spisovou službu, portálová řešení nebo aplikace, máme bohaté zkušenosti s integrací našich služeb do řešení veřejné správy.
S kým již naše řešení integrujeme


Jaké služby nabízíme k integraci našim partnerům
Elektronický podpis
Snadné a rychlé elektronické podepisování dokumentů. Zaručené i kvalifikované certifikáty v souladu s platnou právní legislativou.
Digitální archivace
Přehledný a spolehlivý digitální archiv místo fyzických šanonů. Archivujeme dokumenty podle legislativy ČR i EU.
Obsluha datové schránky
Umožňujeme přijímat a odesílat datové zprávy z jednotného prostředí s neomezenou automatickou archivací.
Správa a schvalování dokumentů
Digitalizace HR procesů, podpisu smluv i interní schvalování požadavků. Vše v napojení na Microsoft.
Špičková konverze do PDF/A
Konverze do PDF/A zajišťuje, že dokumenty budou dlouhodobě archivovány v souladu s mezinárodními standardy pro archivaci.
Ověřování platnosti dokumentů
Ověřujeme platnost elekronických podpisů, ntegritu dokumentu a dalších prvků jako je certifikát, časové razítko atd.
eIDAS služby
Podpisy, pečetě, razítka, kvalifikované ověření a uchování dokumentů vše pod jednou platformou.
Formulářové technologie
Intuitivní formuláře usnadní práci jak občanům, tak úřadům. K nasazení na váš portál nebo web.
Práce s PDF a PDF/A
Práce s PDF a PDF/A dokumenty dle mezinárodních norem.
Silný partner
Software602 je leaderem v elektronickém podepisování, správě elektronických dokumentů a archivaci
Jako kvalifikovaný poskytovatel důvěryhodných služeb (QTSP) a držitel certifikace ISO, zajišťujeme nejvyšší úroveň bezpečnosti, právní jistoty a spolehlivosti pro naše klienty. Naše pokročilá řešení pomáhají firmám zefektivnit procesy a zajistit právní platnost elektronických dokumentů.
Ozvěte se nám a pojďme si nezávazně popovídat o možnostech spolupráce.
Příklady integrací
JOBka
Jobka - digitalizace pracovně právní agendy i pro kolegy v terénu
Jak digitalizovat HR pro kolegy, kteří se v práci nedotknou počítače? Integrovali jsme náš systém s mobilní aplikací JOBka, kterou zákazník využívá ke komunikaci se zaměstnanci. Díky integraci mohou zaměstnanci přímo v JOBce přijímat notifikace, zahajovat procesy, podepisovat dokumenty či zadávat požadavky dle interních pravidel. Výsledkem je rychlejší, efektivnější a přehlednější správa HR procesů i pro kolegy v terénu.
HELIOS
Helios - efektivní schvalování objednávek a faktur
Zrychlete a zjednodušte schvalovací procesy díky propojení s vaším podnikovým systémem Helios. Objednávky i faktury zadáte ke schválení v aplikaci Sofa a pak už se o ně postará automatizované schvalovací workflow, které minimalizuje manuální práci, eliminuje chyby a zajistí naprostou transparentnost. Objednávky i faktury jsou inteligentně směrovány na příslušné kolegy podle částek, kategorií i organizační struktury, párovány a schvalovány bez zbytečných prodlev – vše digitálně, bezpapírově a s plnou kontrolou.
SAP
SAP - aby práce s dokumenty byla efektivní a v souladu s právem
Automatizujte zpracování elektronických dokumentů a zajistěte jejich právní validitu s integrací řešení Software602 do SAP. Systém eliminuje manuální operace, automaticky ověřuje elektronické podpisy a pečetě podle eIDAS a převádí dokumenty do standardizovaného formátu PDF/A pro dlouhodobou archivaci. Díky integraci přes SOAP API získáte bezpečnou a efektivní práci s dokumenty přímo ve vašem SAP prostředí.
Sharepoint
SharePoint - správa dokumentů a podepisování přímo v Microsoft 365
Rozšiřte možnosti svého SharePointu. Odesílejte dokumenty přímo z dokumentové knihovny do agend, automaticky spouštějte schvalovací procesy a digitalizujte správu dokumentů bez manuálních kroků. Oceníte i podepisování příloh přímo v Outlooku. Integrace umožňuje podepisování a konverzi souborů do PDF, propojení s datovými schránkami a přímé napojení na další produkty Microsoft, jako jsou Teams, Power Platform a Dynamics 365. Získejte přehlednější, bezpečnější a efektivnější práci s dokumenty napříč vaším Microsoft ekosystémem.
PORTÁLOVÁ ŘEŠENÍ
Portálová řešení - velké objemy dokumentů pod kontrolou díky integraci s Helios a B2B portálem.
Zrychlili jsme pro klienta správu dokumentů a eliminovali manuální práci díky integraci. Automatické třídění a archivace dokumentů přímo z Heliosu a B2B portálu umožnilo snadné vyhledávání, validaci i schvalování. Dokumenty lze odesílat na e-mail, kde se automaticky zaevidují a zpřístupní v systému. Zákazníci navíc mohou ke svým dokumentům přistupovat přímo v zákaznickém portálu. Výsledek? Efektivnější workflow, méně administrativy a rychlejší správa dokumentace v logistických procesech.

Integrace na míru
Integrace na míru do vašeho produktu
Díky flexibilnímu API rozhraní snadno začleníte služby Software602 do vašich firemních systémů a přizpůsobíte je specifickým potřebám vaší organizace. Ať už jde o elektronické podepisování, důvěryhodnou archivaci nebo automatizaci dokumentů, naše API vám umožní propojit a optimalizovat procesy přesně podle vašich požadavků. Získejte plnou kontrolu nad integrací a zajistěte si efektivní, bezpečný a plně digitální tok dokumentů.

Zdokumentované API pro práci se službami Software602
REST API
SOAP API
GraphQL
Embedded API
NET API
Vždy získáte expertní podporu od našeho vývojového týmu a testovací prostředí pro odladění integrace. Pro více informací použijte formulář.
Chcete poradit s možnostmi integrace?
Využijte možnost on-line konzultace s naším odborníkem přes aplikaci Teams. Stačí si zde zarezervovat termín. Vše Vám rádi vysvětlíme a pomůžeme vybrat nejvýhodnější řešení. Nebo nám zašlete váš dotaz přes kontaktní formulář a my se vám ozveme.
Pro více informací nám neváhejte napsat nebo zavolat
Nechte nám na sebe kontakt. Ozveme se Vám a naše produkty představíme po videohovoru nebo přímo u vás v organizaci. Poradíme, jak je můžete integrovat do organizace.