SMART OFFICE AUTOMATION

Formulářová řešení pro veřejnou správu

Zjednodušujeme komunikaci mezi občanem a veřejnou správou. Pro obě strany. Jsme zapsaní do katalogu cloud computingu a nabízíme jak cloudové, tak on‑premise řešení.

visual

29

mil.

výpisů vydáno občanům přes Czech POINT

360

tis.

A4 papírů za den ušetří naše řešení pro ČSSZ

40

tis.

žadatelů nemusí každý měsíc na úřad díky 120 agendám na MPSV

Aby elektronické podání fungovalo jednoduše

01

Vytváření šablon formulářů

visual

02

Publikace formuláře

visual

03

Předvyplnění základních údajů

visual

04

Odeslání formuláře do systému úřadu

visual

Ukázky naší práce

Naše formuláře můžete najít u těch největších úřadů, ale i menších městech nebo jiných organizací. Někteří preferují tzv. řešení on premise a jiní v cloudu. Podívejte se, jak formuláře vypadají a fungují.

Město Králíky Pro město Králíky jsme integrovali do jejich portálu několik formulářů v cloudu. Můžete si zkusit proklikat například "Poplatek za psa".

Přejít na formulář

Česká správa sociálního zabezpečení On premise řešení pro ČSSZ, které využívá vlastní barevnost, boční navigační menu, číselník poboček a další prvky.

Přejít na formulář

Certifikace a standardy

Jsme zapsaní do katalogu Cloud Computingu.

Jsme certifikovaným partnerem Microsoft.

Jsme kvalifikovaným poskytovatelem služeb vytvářejících důvěru zapsaným na evropském trusted listu.

Kde nejčastěji formulářové technologie používáte

Centrální úřady

  • ČSSZ

  • MPSV

  • Generální ředitelství cel

  • ... a další

Samosprávné úřady

  • Svoz odpadu v obci

  • Poplatky za psa

  • Životní situace

  • ... a další

Školy a neziskovky

  • Přihlášky ke studiu

  • Žádost o potvrzení o studiu

  • Žádost o vystavení duplikátu diplomu

  • ... a další

Formuláře podle design systému gov.cz

visual

Kde už se dokumenty moc netisknou

Formuláře ve službách bezpečnostního sboru

Otevřít studii

Elektronická podání a digitalizované interní procesy

Otevřít studii

Moderní technologie a digitalizace ve službách občanů

Otevřít studii

Standardy, které splňujeme

W3C

  • Check

    XML

  • Check

    XForms

  • Check

    XHTML 4/5, CSS

  • Check

    XML Schema

  • Check

    XML Signature

  • Check

    XML Encryption

  • Check

    DOM XPath

  • Check

    XSLT / XSL-FO

  • Check

    SOAP

ETSI

  • Check

    ASiC

  • Check

    XAdES

  • Check

    XAdES-T

Ecma

  • Check

    JavaScript s možností vytváření one‑click komponent, např.

  • Check

    ISDS

  • Check

    ETSI

  • Check

    ISZR/ARES

  • Check

    NIA/Bank ID

Protokoly a formáty ISO

  • Check

    ASiC

  • Check

    XAdES

  • Check

    XAdES-T

Identifikace podávajícího

Podávajícího můžete identifikovat třemi způsoby

Datová schránka (ISDS)

Národní identitní autorita (NIA)

Bankovní identita (BankID)

Naše formulářová řešení jsou sázka na jistotu

Formulářový designer

Procesní designer

Responzivní vzhled

Osvědčení o digitálním úkonu

Integrace nejen na spis. službu

PDF/A + XML

Přístupnost formulářů

Přístupnost formulářů je nezbytná pro zajištění rovnosti v digitálním světě. Český zákon o přístupnosti č. 99/2019 vyžaduje, aby veřejné webové stránky a aplikace byly přístupné pro všechny uživatele, včetně těch se zdravotním postižením. Naše formuláře podmínky přístupnosti splňují.

  • Zatím zdaleka nejlépe přístupný systém na vyplňování komplexních interaktivních formulářů v České republice.

    Lukáš Hosnedl

  • Interaktivní formulář umožňuje variabilně nastavit jednotlivá pole, která mohou být povinná nebo nepovinná, umožňují výpočty, návazná pole, kontroly a spoustu dalších vychytávek. Umí načíst data z jiných zdrojů, třeba z ARESu. Pro specifické skupiny žadatelů máme formuláře ušité na míru.

    Kamila Uhlířová

V DOBRÉ SPOLEČNOSTI

Naše formuláře využívají dodavatelé největších portálových řešení

Formulářová řešení od “šestsetdvojky” najdete na těch největších portálových projektech. využívají je zkušení dodavatelé díky jejich stabilitě a spolehlivosti.

Chcete využívat formulářová řešení na svém projektu?

Využijte možnost on-line konzultace s naším odborníkem přes aplikaci Teams. Stačí si zde zarezervovat termín. Vše Vám rádi vysvětlíme a pomůžeme vybrat nejvýhodnější řešení. Nebo nám zašlete váš dotaz přes kontaktní formulář a my se vám ozveme.

O naše zkušenosti se dělíme

Jak na digitální archivaci dle platné legislativy?

22. 02. 2024

00:43:25

Přednášející:

Jak pomůže změna pracovního zákona v digitalizaci HR?

23. 11. 2023

00:52:23

Přednášející:

Jak využít digitální archiv a zbavit se šanonů?

28. 02. 2023

00:58:16

Přednášející:

Pro více informací nám neváhejte napsat nebo zavolat

Nechte nám na sebe kontakt. Ozveme se Vám a naše produkty představíme po videohovoru nebo přímo u vás v organizaci. Poradíme, jak je můžete integrovat do organizace.

Odesláním formuláře souhlasíte ses

zpracováním osobních údajů.