
FormFlow. Elektronický archiv dokumentů pro firmy a úřady
Ukládejte veškeré firemní dokumenty v souladu s českými i evropskými pravidly. Pohodlně a bezpečně do on‑premise archivu. Ten je navržen pro společnosti, které pracují se spoustou dokumentů.

Objednávky, smlouvy, faktury, datovky, mzdové listy, protokoly a spousta dalších dokumentů k archivaci
Archiv je navržen pro všechny podniky a subjekty, které potřebují ukládat desítky tisíc dokumentů ročně.
Právně správně
Umí přesně to, co potřebujete
Data bezpečně na vašich serverech
Zprovoznění v řádu měsíců
Pokročilá správa oprávnění
Nástroj od leadera na trhu
Dokumenty právně správně
Obstojíte při auditu nebo jakékoliv kontrole
Archivace dokumentů probíhá v souladu s českou i evropskou legislativou. Dokumenty se uloží ve správném formátu, systém automaticky kontroluje platnost elektronických podpisů a upozorní zaměstnance na potřebné změny – ať už jsou jakékoliv.

UŠETŘÍTE ČAS I PENÍZE
Archiv umí přesně to, co potřebujete
Archivací nebudou zaměstnanci ztrácet hodiny času. Dokumenty se automaticky uloží ve správném formátu a na správné místo, dle předem navržených scénářů a kdokoliv ho najde za několik vteřin. Archiv jsme navrhli tak, abyste neplatili za funkce nebo licence, které nepotřebujete.

Archiv dokážeme zprovoznit za pár měsíců
V základní verzi bez složitých uživatelských úrovní, dokážeme archiv spustit v horizontu tří měsíců (konkrétní časová náročnost se samozřejmě liší podle náročnosti projektu).
BEZPEČNÉ ON‑PREMISE ŘEŠENÍ
Veškerá data jsou bezpečně uložená na vašich serverech
Citlivé informace o cenách, výrobním procesu nebo osobní údaje zaměstnanců se nedostanou ven z firmy. Nemusíte řešit zabezpečení cloudu, archiv totiž běží na serveru přímo u vás ve firmě.

Využijte možnost on‑line konzultace s naším odborníkem přes aplikaci Teams.
Kde používají FormFlow
Automatizace procesů výrazně ulehčila přehled a kontrolu nad dokumenty
Kotlíkové dotace bez front a z pohodlí domova
Migrace a archivace 48 milionů smluv za 4 měsíce
VŠÍM VÁS PROVEDEME
Více než 30 let zkušeností s vývojem softwaru
Nejprve zjistíme, jestli se pro vás FormFlow hodí, a když se domluvíme na spolupráci, projekt spolehlivě odřídíme. Zaškolíme uživatele a zkušená podpora v češtině vám bude k dispozici, kdykoliv budete potřebovat. Jsme také držiteli těch nejpřísnějších certifikací, které jen podtrhují náš profesionální a zodpovědný přístup.
CertifikaceArchivační řešení FormFlow lze rozšířit i o další oblasti
HR procesy
Řízení distribuce interních závazných HR dokumentů na zaměstnance. Zjednodušení HR procesů a jejich administrativy. Vyřešení žádostí o dovolenou, home office, vyúčtování či nákupní požadavky již nebude žádný problém.
Byznys procesy
Zrychlení firemních procesů s jejich plnou kontrolou. Schvalování smluv, účtenek, faktur i objednávek včetně možností podpisu smluv také s partnery či klienty.
E-kontrakting
Elektronické podepisování smluv, objednávek a dalších dokumentů pro vedení firmy a zaměstnance oprávněné jednat a podepisovat a organizaci. Rychlý podpis smluv i objednávek s protistranou včetně obsluhy datových schránek navíc.
Pro více informací nám neváhejte napsat nebo zavolat
Nechte nám na sebe kontakt. Ozveme se Vám a naše produkty představíme po videohovoru nebo přímo u vás v organizaci. Poradíme, jak je můžete integrovat do organizace.