Elektronický podpis v HR
Elektronický podpis pracovních smluv se zaměstnanci
Podepisujte nejen pracovní smlouvy, ale veškeré HR dokumenty na dálku elektronickým podpisem v souladu s aktuální právní úpravou. Zaměstnanec podepíše jednoduše pomocí BankID SIGN, certifikátem nebo SMS.

Výhody elektronického podpisu pracovněprávní dokumentace s řešením od Software602
Snadný a rychlý podpis zaměstnancem
Import dat z HR systémů a Microsoft Entra ID
Kvalifikovaný elektronický podpis ze strany zaměstnavatele
Elektronický podpis dokumentů se stávajícími zaměstnanci i uchazeči
Jak probíhá podpis pracovněprávní dokumentace
Elektronický podpis pracovněprávní dokumentace má svá specifika.
01
Příprava a odeslání smlouvy k podpisu
02
Zaměstnanec se přihlásí do zabezpečeného portálu 2 faktorovou autentizací
03
Zaměstnanec zkontroluje a podepíše dokument zaručeným elektronickým podpisem (např. pomocí BankID)
04
Zaměstnavatel podepíše dokument kvalifikovanným elektronickým podpisem a automaticky je připojeno časové razítko
05
Obě strany obdrží kopii a smlouva je uložena do elektronické složky zaměstnance, pro zajištění právní váhy.
Zrychlete a zabezpečte HR procesy s elektronickým podpisem bez papírování.
Příprava dokumentu
Příprava dokumentů pomocí šablon a schvalovací proces
Dokumenty je možné generovat z předpřipravených šablon, které mohou automaticky doplňovat údaje z HR systému, čímž se minimalizují chyby a zrychluje celý proces. Po vytvoření dokument prochází schvalovacím workflow, kde mohou odpovědné osoby dokument revidovat a schválit.

Kvalifikovaný elektronický podpis
Jako zaměstnavatel podepisujte kvalifikovaným elektronickým podpisem
Použití kvalifikovaného elektronického podpisu zaměstnavatelem zajišťuje nejvyšší úroveň právní jistoty a důvěryhodnosti dokumentů. Tento podpis je v souladu s nařízením eIDAS a má stejnou právní váhu jako vlastnoruční podpis, což eliminuje riziko zpochybnění platnosti dokumentů. Navíc poskytuje ochranu proti neoprávněným úpravám a umožňuje jednoznačnou identifikaci podepisující osoby.

Příprava dokumentu
Import dat z HR systémů a Microsoft Entra ID
Integrace s HR systémy a Microsoft Entra ID umožňuje automatický import dat, což zrychluje přípravu dokumentů a minimalizuje administrativní zátěž. Díky propojení se zaměstnaneckými databázemi jsou smlouvy a další dokumenty předvyplněné správnými údaji, čímž se eliminuje manuální zadávání a snižuje riziko chyb. Tento proces zajišťuje nejen vyšší efektivitu, ale také konzistenci a bezpečnost při práci s citlivými zaměstnaneckými daty.

Neměňte svůj ekosystém. Vylepšete ho s integrací našich služeb.
Zdokumentované API umožňuje snadnou integraci na vaše stávající systému, včetně nastavení schvalovacích a podepisovacích workflow přímo z vašich systémů. Podporuje vzdálený elektronický podpis a zajišťuje dlouhodobý důvěryhodný archiv. Navíc máme připravené projektové integrace na Helios, SAP, Cornerstone, Microsoft a další systémy.
Chcete poradit s výběrem řešení?
Využijte možnost on-line konzultace s naším odborníkem přes aplikaci Teams. Stačí si zde zarezervovat termín. Vše Vám rádi vysvětlíme a pomůžeme vybrat nejvýhodnější řešení. Nebo nám zašlete váš dotaz přes kontaktní formulář a my se vám ozveme.
Pro více informací nám neváhejte napsat nebo zavolat
Nechte nám na sebe kontakt. Ozveme se Vám a naše produkty představíme po videohovoru nebo přímo u vás v organizaci. Poradíme, jak je můžete integrovat do organizace.