Řešení pro archivaci
Přehledný a spolehlivý digitální archiv místo šanonů
Archivujte dokumenty tak, aby měly právní váhu i po letech a dodržovaly legislativní nároky i pravidla skartace.

167
tis.
stojí ročně správná archivace 100 šanonů.
45
let
musíte archivovat mzdové listy zaměstnanců.
85
%
firemních dokumentů naši klienti už netisknou.
NENÍ ARCHIV JAKO ARCHIV
Aby dokument měl právní váhu i po letech
Aby měly dokumenty právní váhu a byly archivovány v souladu s legislativou, je potřeba dodržet několik pravidel. My je pohlídáme za vás.

Rozdíl je v aktivní péči
Běžné úložiště s pasivní péčí dokument sice uchová, ale nezajistí nezbytnou údržbu, například nepohlídá platnost podpisů na uzavřených smlouvách. Naše technologie využívají tzv. aktivní archivní péči, která za vás hlídá skartační lhůty a automaticky udržuje podpisy na každém jednotlivém dokumentu v platnosti.
Dlouhodobé uchování
zabezpečení časovým zámkemzaznamenávání aktivity dokumentůautomatická kontrola dokumentů
V souladu s legislativou
dle pravidel eIDASplnohodnotná náhrada papírových dokumentůpřipraveno na audit
Pravidla skartace
hlídání životnosti dokumentueditovatelný řádřízený a auditovatelný proces vyřazení dokumentu z archivu
Od skladu plného šanonů k digitálnímu archivu krok za krokem
Jsme certifikovaní podle mezinárodních norem řízení, které provedly renomované globální certifikační společnosti. Klienti díky tomu mají jistotu, že naše procesy jsou efektivní a dodávky spolehlivé.
Proč archivovat digitálně?

Typy dokumentů vyžadující archivaci
Shrnuli jsme, kolik let musíte archivovat jaký typ dokumentu. Máte to u vás ve firmě nastavené správně?
Typy dokumentů | 3 roky | 5 let | 6 let | 10 let | 45 let |
---|---|---|---|---|---|
Stejnopisy evidenčních listů z pozice zaměstnavatele | |||||
Účetní doklady (faktury, pokladní doklady, bankovní výpisy, objednávkové listy, atd.) | |||||
Účetní knihy | |||||
Odpisové plány | |||||
Inventurní soupisy | |||||
Účtový rozvrh | |||||
Účetní záznamy, kterými účetní jednotky dokládají vedení účetnictví | |||||
Seznam společníků a členů statutárního orgánu a dozorčí rady u obchodní společnosti | |||||
Účetní závěrka | |||||
Výroční zpráva | |||||
Daňové doklady rozhodné pro stanovení daně z přidané hodnoty | |||||
Mzdové listy nebo účetní záznamy potřebné pro účely důchodového pojištění (pokud zaměstnanec pobírá starobní důchod, lhůta se zkracuje na 10let) |
Archivují s námi
Bezpapírové uzavírání smluv v terénu se zrychlilo ze dvou týdnů na minuty
Migrace a archivace 48 milionů smluv za 4 měsíce
Důvěryhodný archiv umožnil sjednotit správu dokumentů
správa oprávnění
Přístupné odkudkoliv. Pokud máte oprávnění
Nezáleží jestli jste v kanceláři, na cestě nebo na dovolené. Dokumenty v archivu jednoduše vyhledáte vzdáleně bez nutnosti přebírat šanony. Každému uživateli potom transparentně nastavíte oprávnění.

VYHLEDÁVÁNÍ V ARCHIVU
Vyhledejte cokoliv na dvě kliknutí
Díky chytrému vyhledávání, které filtruje fulltextově i podle metadat dokumentů, najdete cokoliv a odkudkoliv. Navíc si můžete přednastavit filtry, které vyhledávání dokumentů usnadní ještě víc.

Zdroje dokumentů
Zapomeňte na ruční vkládání dokumentů do archivu
Dokumenty do archivu už nemusíte ručně ukládat. Archivace probíhá automaticky z vámi určených složek či e‑mailových adres. Archiv lze jednoduše napojit na váš stávající informační systém.

Proč archivovat se Software602
Jsme tu už 30 let
Jsme kvalifikovaný poskytovatel
Realizovali jsme stovky digitalizačních projektů
Umíme cloud i on‑premise řešení
Hledáte řešení pro archivaci?
Využijte možnost on-line konzultace s naším odborníkem přes aplikaci Teams. Stačí si zde zarezervovat termín. Vše Vám rádi vysvětlíme a pomůžeme vybrat nejvýhodnější řešení. Nebo nám zašlete váš dotaz přes kontaktní formulář a my se vám ozveme.
Bezpečně a spolehlivě
Jsme certifikovaní podle mezinárodních norem řízení, které vydaly renomované globální certifikační společnosti. Klienti díky tomu mají jistotu, že naše procesy jsou efektivní a dodávky spolehlivé.
O naše zkušenosti se dělíme
Jak využít digitální archiv a zbavit se šanonů?
28. 02. 2023
00:58:16
Přednášející:

Sofa el. podepisování a archivace smluv
10. 06. 2021
00:51:25
Přednášející:

Sofa oběh, podepisování a archivace dokumentů
27. 05. 2021
00:51:25
Přednášející:

Pro více informací nám neváhejte napsat nebo zavolat
Nechte nám na sebe kontakt. Ozveme se Vám a naše produkty představíme po videohovoru nebo přímo u vás v organizaci. Poradíme, jak je můžete integrovat do organizace.