digitální podepisování smluv
Ušetřete čas i peníze s elektronickým podepisováním smluv
Pořiďte do firmy řešení pro rychlé podepisování kontraktů s protistranou - na dálku a do pár minut. Usnadníme vám celý proces včetně přípravy dokumentů a obchodníci se mohou místo cestování se smlouvami k podpisu, soustředit na nový byznys.

1,2
tis.
podepsaných smluv měsíčně
7,1
tis.
podepsaných objednávek za měsíc
0
ztracených dokumentů
Ušetřete čas i peníze s elektronickým podepisováním smluv
Zrychlete a zjednodušte podepisování smluv a dalších klíčových dokumentů díky elektronickému podpisu.
Obchodníci mají čas na nový byznys, protože neobjíždí zákazníky s papírovými smlouvami k podpisu.
Máte celý proces pod kontrolou a víte, kde se smlouvy zrovna nachází, v jakém stavu a kdo má udělat další krok.
Vše zařídíte z kanceláře, domova nebo klidně z dovolené.
Šetříte náklady, neposíláte dokumenty poštou nebo kurýrem.

Podepisování smluv jsme díky aplikaci Sofa zkrátili z týdnů na pouhé hodiny. Vše ve 100% souladu s českou i evropskou legislativou.
Jan Pína
Financial Accounting Manager CZ/SK

Proč podepisovat elektronicky?

Schválení smlouvy před podpisem
Příprava smlouvy digitálně a na pár kliknutí
Obchodník otevře dokument, doplní do smlouvy konkrétní údaje a odešle ji ke schválení nadřízenému nebo právníkovi. Oběh dokumentů firmou vidíte v aplikaci, takže přesně víte, kde a u koho se dokument nachází. Po schválení putuje dokument k podpisu.

Podepíšete kdekoliv
Digitální podpis kdykoliv a kdekoliv
Vám nebo jinému oprávněnému zástupci přijde dokument k elektronickému podpisu. Podepíšete kdekoliv a z jakéhokoliv zařízení. Platným kvalifikovaným podpisem.

Podepíše i vaše protistrana
Digitálně podepíše i protistrana
Protistraně přijde e-mail s odkazem k podepsání smlouvy. K podpisu dojde po ověření přes SMS, BankID nebo použitím vlastního podpisového certifikátu.

Co je certifikát k elektronickému podpisu a kde ho získám
Podepsaná smlouva stále platí a už se vám nikdy neztratí
Archivace bez kompromisů
Po podpisu smlouvy oběma stranami se dokument automaticky ukládá do důvěryhodného archivu. Ten se stará o platnost certifikátů i časových razítek a udržuje dokument dlouhodobě platný v souladu s pravidly eIDAS. Jakýkoliv dokument v archivu najdete na pár kliknutí díky inteligentnímu vyhledávání. Jak fungují časová razítka.

integrace s jinými systémy
Propojení s jinými systémy
Dokumenty podepíšete z naší aplikace, z prostředí svého CRM nebo zajistíme propojení s jiným informačním systémem přes API rozhraní.

PARTNERSTVÍ S ODBORNÍKY
Více než 30 let zkušeností s digitalizací firem
Pomůžeme vám s mapováním procesů a případně poradíme, jak je zjednodušit. Vše pak nastavíme přesně podle vašich potřeb. Získáte tím nástroj, který vám ušetří spoustu času i peněz.
Chcete poradit s výběrem řešení?
Ozvěte se a společně během 30minutové online schůzky vybereme vhodné řešení.
Bezpečně a spolehlivě
Jsme certifikovaní podle mezinárodních norem řízení, které provedly renomované globální certifikační společnosti. Klienti díky tomu mají jistotu, že naše procesy jsou efektivní a dodávky spolehlivé.
O naše zkušenosti se dělíme
Jak na digitální archivaci dle platné legislativy?
22. 02. 2024
00:43:25
Přednášející:

Jak pomůže změna pracovního zákona v digitalizaci HR?
23. 11. 2023
00:52:23
Přednášející:

Jak využít digitální archiv a zbavit se šanonů?
28. 02. 2023
00:58:16
Přednášející:

Pro více informací nám neváhejte napsat nebo zavolat
Nechte nám na sebe kontakt. Ozveme se Vám a naše produkty představíme po videohovoru nebo přímo u vás v organizaci. Poradíme, jak je můžete integrovat do organizace.