Zaměstnanecké požadavky pod kontrolou
Digitální změnové a žádankové procesy pro HR
Zefektivněte interní schvalovací procesy a digitalizujte zaměstnanecké agendy bez zbytečné administrativy. Automatizované workflow pokrývá schvalování dovolených, nepřítomností, Home Office, služebních cest i drobných nákupů nebo například i obecný požadavek vůči HR prostřednictvím kontaktního formuláře.

Proč digitalizovat změnové a žádankové požadavky
Automatizace zjednodušuje proces a šetří čas
Jasná kontrola nad stavem a odpovědnými osobami
Možnost vyřizovat žádosti odkudkoliv
Propojení s HR systémy a automatická archivace
Jaké požadavky umíme digitalizovat
Dovolené a nepřítomnosti
Schvalování a eveidence dovolené, sick days, OČR či neplaceného volna.
Home Office
Žádosti o práci z domova nebo úpravu pracovní doby.
Služební cesty
Plánování, schvalování a vyúčtování cestovních náhrad.
Školení a certifikace
Přihlášky na kurzy, žádosti o proplacení školení či evidenci certifikátů.
Nákupní požadavky
Objednávky pracovních pomůcek, IT techniky nebo kancelářských potřeb.
Interní formuláře a žádosti
Například žádosti o parkovací místo, přístupové karty nebo přesčasy.
... a mnoho dalších
Digitalizujte žádanky a schvalování. Rychle, přehledně a bez papírů.
Schvalování
Předpřipravené schvalovací agendy
Předpřipravené HR schvalovací agendy zjednodušují a automatizují běžné procesy v oblasti řízení zaměstnanců. Díky nim lze rychle a efektivně schvalovat dovolené, služební cesty, Home Office, změny pracovních podmínek či žádosti o školení. Systém umožňuje snadnou konfiguraci, přehledné řízení schvalovacího workflow a propojení s HR systémy, čímž minimalizuje administrativní zátěž a zrychluje celý proces.

Flexibilita
Schvalování odkudkoliv
Schvalování HR požadavků odkudkoliv umožňuje flexibilní a rychlé řízení zaměstnaneckých agend bez zbytečné administrativy. Ať už jde o dovolené, služební cesty, Home Office nebo žádosti o školení, schvalovatelé i zaměstnanci mohou požadavky vyplňovat a schvalovat online z počítače nebo mobilního zařízení. Díky digitálnímu workflow je celý proces přehledný, automatizovaný a nezávislý na místě či čase.

Reporty
Přehledné reporty, ať víte o všem a v reálném čase
Umožňují sledovat stav žádostí o dovolené, služební cesty, Home Office či jiné požadavky v reálném čase, a to jak na úrovni jednotlivých zaměstnanců, tak celých týmů či organizačních jednotek. Díky automatizovaným reportům lze snadno identifikovat úzká místa, zrychlit rozhodování a zajistit transparentnost celého procesu.

Neměňte svůj ekosystém. Vylepšete ho s integrací našich služeb.
Zdokumentované API umožňuje snadnou integraci na vaše stávající systému, včetně nastavení schvalovacích a podepisovacích workflow přímo z vašich systémů. Podporuje vzdálený elektronický podpis a zajišťuje dlouhodobý důvěryhodný archiv. Navíc máme připravené projektové integrace na Helios, SAP, Cornerstone, Microsoft a další systémy.
Chcete poradit s výběrem řešení?
Využijte možnost on-line konzultace s naším odborníkem přes aplikaci Teams. Stačí si zde zarezervovat termín. Vše Vám rádi vysvětlíme a pomůžeme vybrat nejvýhodnější řešení. Nebo nám zašlete váš dotaz přes kontaktní formulář a my se vám ozveme.
Pro více informací nám neváhejte napsat nebo zavolat
Nechte nám na sebe kontakt. Ozveme se Vám a naše produkty představíme po videohovoru nebo přímo u vás v organizaci. Poradíme, jak je můžete integrovat do organizace.