DATOVÉ SCHRÁNKY S 602

Obsluha datovek jednoduše

Datové zprávy můžete přijímat i odesílat z jednoho prostředí s neomezenou archivací. Už vám žádná zpráva nezmizí, všechny jsou automaticky archivovány. Datové zprávy se dají dále interně přeposílat. Přístup k jedné i více datovkám si snadno nastavíte. Ráj na zemi.

visual

13

úspora na obyčejném dopisu

52

úspora na odeslání doporučeného dopisu

75

úspora na odeslání doporučeného dopisu s dodejkou

srovnání s papírem

Datovka se vám vyplatí

Datovky můžete používat ke komunikaci se státem, ale i pro komerční účely. Je vám k dispozici 24/7 a obsluhovat ji můžete i z domova anebo pláže skrze naše aplikace.

visual

Co získáte k obsluze datovek s produkty od 602

Neomezená archivace datových zpráv

Datové zprávy se vám už nebudou po 90ti dnech mazat. Můžete je ihned poslat do archivu v naší aplikaci Sofa.

Přijímání i odesílání v jednom prostředí

Věděli jste, že přepínání mezi aplikacemi stojí zaměstnance až jednotky dní ročně? Nechte je pracovat v jednom prostředí.

Možnost obsluhy více datovek

Potřebujete obsluhovat více datovek? Není problém, u nás jich můžete mít napojených kolik chcete.

Nastavení oprávnění pro přístup do datovky

S námi nastavíte oprávnění pro přístup do datovky během minutky. Stejně tak ho i zrušíte.

Možnost poslat datovku ke schválení / do procesu

Přišla vám faktura, smlouva nebo třeba pokuta do datovky? Pošlete je rovnou ke schválení anebo na účtárnu.

Možnost odeslání na více příjemců

Posíláte například jeden vzor smlouvy na více subjektů? Teď už to zvládnete na pár kliků díky naší funkci hromadné odesílání.

Příklady z praxe


Smlouva

Přijde vám smlouva datovkou, asistentka zprávu vidí a hned ji v naší aplikaci Sofa pošle panu řediteli k podpisu. Pan ředitel smlouvu elektronicky podepíše a asistentka dostane notifikaci o podpisu smlouvy a smlouva se automaticky archivuje.


Pokuta

Přijde vám pokuta na firemní vozidlo, asistentka pokutu ihned odešle zaměstnanci potvrzení, po jeho odsouhlasení se pokuta dostává na účetní oddělení k proplacení a zaúčtování.


Nemocenská

V případě nemoci zaměstnance pošle lékař zprávu zaměstnavateli do datové zprávy. Na konci měsíce chodí upozornění, zda-li nemocenská trvá a mzdová účetní tak má přehled o počtu zaměstnanců v pracovní neschopnosti. Pokud neschopnost trvá více než 14 dní, může účetní poslat informaci skrze datovou zprávu na ČSSZ.

Kdy datovka pomůže firmám

Finanční správa

  • Daně

  • Nedoplatky

  • Zálohy

  • ... a další

Komunikace s ČSSZ

  • Nemocenské

  • Důchody

  • Evidenční listy

  • ... a další

Automobily

  • Pokuty

  • Upozornění na končící STK

  • Silniční daň

  • ... a další

Katastr nemovitostí

  • Upozornění na změny

  • Daň z nemovistosti

  • ... a další

Vyberte si řešení přesně pro vás

Signer

Vhodný pro OSVČ, jednotlivce a malé kanceláře

  • Check

    Přijímání a odesílání datovek

  • Check

    Ukládání zpráv na lokální disk

  • Check

    Možnost obsluhy více datovek

  • Check

    Kvalifikovaný elektronický podpis

Jednotná cena od3000 Kč / první rok1000 Kč / každý následující rok

Sofa SignPoint®

Správa datovek a automatické workflow pro management a backoffice.

  • Check

    Přijímání a hromadné odesílání datovek

  • Check

    Neomezená archivace

  • Check

    Správa uživatelských oprávnění

  • Check

    Možnost obsluhy více datovek

  • Check

    Odeslání datovky rovnou do schvalovacího procesu nebo k podpisu

Řekněte si o cenovou nabídku

Chcete poradit s výběrem řešení?

Ozvěte se nám a společně podle vašich potřeb během 30ti minutové online schůzky vybereme to nejvhodnější.

případová studie

S datovkami to umíme! Za 12 let provozu datovky ušetřily 27 miliard korun. Datových zpráv se doručilo přes 1 miliardu.

Zobrazit případovou studii

Naše práce

Automatizace procesů výrazně ulehčila přehled a kontrolu nad dokumenty

Otevřít studii

ePortál s veřejným rozhraním a stovkou agend

Otevřít studii

Podepisování smluv zkrátili z týdnů na hodiny

Otevřít studii

Pro více informací nám neváhejte napsat nebo zavolat

Nechte nám na sebe kontakt. Ozveme se Vám a naše produkty představíme po videohovoru nebo přímo u vás v organizaci. Poradíme, jak je můžete integrovat do organizace.

Odesláním formuláře souhlasíte ses

zpracováním osobních údajů.